Amsterdam, 1631: Sara de Vos postaje prva žena primljena kao slikarka u gildu Svetog Luke. Iako ženama nije bilo dopušteno da slikaju pejzaže (bile su uglavnom ograničene na unutrašnje scene), Saru progoni prizor zimskog pejzaža: ne može da izbriše sliku devojčice iz obližnjeg sela, koja stoji sama pored srebrne breze u sumrak i posmatra klizače na zaleđenoj reci. Suprotstavljajući se očekivanjima svog vremena, ona odlučuje da ga naslika.
Njujork, 1957: Jedino poznato preživelo delo Sare de Vos, Na ivici šume, visi u spavaćoj sobi bogatog advokata Martija de Hruta, potomka prvobitnog vlasnika. To je prelep, ali nimalo utešan pejzaž. I advokatov brak je ugledan, ali bez utehe. Kada se mlada doktorantkinja istorije umetnosti, Eli Šipli, koja se bori s oskudicom, složi da za sumnjivog trgovca umetninama napravi falsifikat slike, zapetljaće se sa njenim vlasnikom na načine koje niko nije mogao predvideti.
Sidnej, 2000: Sada ugledna istoričarka umetnosti i kustoskinja, Eli Šipli priprema izložbu u oblasti svoje specijalizacije: slikarke holandskog zlatnog doba. Kada postane jasno da su i originalna slika Na ivici šume i njen falsifikat na putu ka muzeju u kojem radi, život koji je pažljivo gradila počinje potpuno i nepovratno da se urušava.