Uticaj u teoriji i praksi | Dereta - Knjižara i izdavačka kuća - Beograd
Prodavnice
Korpa 0 proizvod(a)

user module goes here

Uticaj u teoriji i praksi

Robert B. Čaldini
 Kako da ubedite ljude da pristanu na nešto? I koje tehnike ubeđivanja najefikasnije dovode do željenih rezultata? U svom najnovijem bestseleru, Robert Čaldini - profesor socijalne psihologije koji se ranije bavio i prodajom, prikupljanjem sredstava i marketingom - istražuje teorijske osnove i praktičnu primenu ubeđivanja i pristajanja. ID artikla: 8ef87201-40ad-4ebd-87fe-8ee57d3f478e
Ovaj proizvod trenutno je Rasprodat
Obavesti me kad bude dostupan:
 Kako da ubedite ljude da pristanu na nešto? I koje tehnike ubeđivanja najefikasnije dovode do željenih rezultata? U svom najnovijem bestseleru, Robert Čaldini - profesor socijalne psihologije koji se ranije bavio i prodajom, prikupljanjem sredstava i marketingom - istražuje teorijske osnove i praktičnu primenu ubeđivanja i pristajanja. Zahvaljujući svojoj pristupačnosti, korisnim predlozima i naučno potkrepljenim sadržajem, ova knjiga oduševila je poslovne ljude, sve koji se bave marketingom i one koje zanima psihologija. Međutim, budući da se osnovni postulati ove knjige mogu primeniti ne samo na poslovnu sferu već i na lični život, ona predstavlja izvanredan priručnik koji će vam biti od neprocenjive pomoći u svakodnevnom funkcionisanju.
Br. str.: 271
Povez: broširano
Format: 21 cm
Pismo: latinica
ISBN: 978-86-7710-870-0
Težina:
Izdavač: Alnari
Godina izdanja: 2012