Vodič kroz digitalnu transformaciju je prva sveobuhvatna analiza kako tradicionalni biznisi mogu da se transformišu i napreduju u digitalnom dobu. Ova knjiga je obavezni vodič za lidere koji žele da dovedu svoje firme u sledeću fazu rasta.
Svetski priznati stručnjak u oblasti digitalne poslovne strategije, Dejvid L. Rodžers tvrdi da se digitalna transformacija ne odnosi samo na unapređenje tehnologije, već na unapređenje vašeg strateškog razmišljanja.
Svaki biznis nastao pre uspona Interneta se sada suočava sa istim pitanjem: kako ostati konkurentan u digitalnoj ekonomiji?
Tradicionalna preduzeća treba da preispitaju osnovne pretpostavke u pet domena strategije:
– Korisnici/kupci/klijenti
– Konkurencija
– Podaci
– Inovacije
– Vrednosti
Naučite kako da integrišete u svoje poslovanje mreže klijenata, nove platforme, Big Data, kao i brze eksperimente kako biste ostali konkurentni u digitalnoj ekonomiji!
Svaka od strategija u ovoj knjizi potkrepljena je stvarnim studijama slučaja, od Google-a preko General Electric-a, do Airbnb-a i New York Times-a. Uz praktične sisteme i devet alata za planiranje korak-po-korak, Rodžers prikazuje iskustvena učenja najvećih digitalnih inovatora današnjice i pretvara ih u korisne lekcije za preduzeće u bilo kojoj fazi.
Prilagodite model poslovanja vaše kompanije zahtevima digitalnog doba!