Saznajte sve od tvorca lično!VREME JE DA SE RADI DRUGAČIJEVerujte svom timu.Budite radikalno iskreni.I nikad, apsolutno nikad ne pokušavajte da udovoljite šefu.Uz ove principe se video-klub preobrazio u jednu od najneobičnijih i najuspešnijih kompanija u istoriji.Vrednujući ličnost više od procesa, podstičući inovativnost u odnosu na marljivost i pružajući zaposlenima ambijent za sopstveno uzrastanje umesto da ih kontroliše, Rid Hejstigns je izgradio kulturu slobode i odgovornosti. Svoju kompaniju je tako načinio sposobnom da se prilagođava naglim promenama koje nameće savremeno doba.Pred nama su ispovest i životna filozofija, riznica anegdota i praktičnih primera. Komercijalni rekordi su sporedni, novac i uspeh su posledica nečeg dubljeg. A šta je to, otkrićemo u priči o kulturi na kojoj je izrasla kompanija koja ima milione korisnika i milijarde dolara, a nema čak ni običan pravilnik o godišnjim odmorima.NETFLIKSOVA FILOZOFIJA JE UVRNUTAKada je Rid Hejstings 2000. godine u očaju pokušao da svom nedostižnom konkurentu proda gubitaški Netfliks, bio je glatko odbijen. Direktor Blokbastera, koji ga je lično odbio, upravljao je lancem od 9000 dvd klubova vrednom 6 milijardi dolara, a Netfliks je bio pred bankrotom sa 50 miliona dolara duga. Danas, Blokbaster odavno ne postoji, a Netfliks ima više od 200 miliona korisnika (nije prisutan u samo dve zemlje sveta) i vrednost veću od 160 milijardi dolara. Šta se dogodilo u međuvremenu?U tom trenutku, čak ni ja nisam shvatao jednu stvar: mi imamo nešto što Blokbaster nema – poslovnu filozofiju s vrlo malo pravila, koja vrednuje ljude više od procedura, a inovaciju više od efikasnosti. Naša filozofija, usredsređena na postizanje najboljih rezultata zapošljavanjem samo najboljih stručnjaka i rukovođenje zaposlenima putem organizacije a ne kontrole, omogućila nam je da stalno rastemo i menjamo se uporedo sa svetom i potrebama korisnika.Netfliks je drugačiji. Naša filozofija je ‒ Ne pravilima.
Cena je iskazana sa PDV-om.