U učmalom gradiću na engleskoj obali, Eni voli Dankana – ili bar misli da ga voli jer je oduvek bilo tako. S druge strane, Dankan voli Eli, a onda je najednom više ne voli. I tako Eni prestaje da voli Dankana i počinje da živi samo za sebe. Upušta se u prepisku mejlovima sa Takerom Krouom, penzionisanim rokerom, koji već dvadeset dve godine nije napisao nijednu pesmu, a koji je ujedno najveća opsesija njenog dečka Dankana. Neverovatna prisnost razvija se između ovo dvoje usamljenih ljudi koji tragaju za nečim što nikad nisu imali.
Taker je umoran (i toga je užasno svestan) od života u ruralnoj Pensilvaniji sa svojim sinčićem Džeksonom – njegovom jedinom nadom za iskupljenje posle svih emotivnih, porodičnih i umetničkih krahova. A onda se na muzičkom tržištu pojavljuje akustična verzija njegovog najvećeg albuma. Taker sa Džeksonom leti preko Atlantika da se suoči sa svojim bivšim ženama i decom (što tek otkrivenom, što davno zapostavljenom), u istoj zemlji u kojoj živi njegova nova, intrigantna prijateljica sa interneta.
Šta se dešava kada istrošeni roker potraži još jednu šansu? Ili kada razočarana žena bez dece poželi promenu? Džulijet je pitka, zabavna i iskrena priča o muzici, ljubavi, usamljenosti i neprestanom ispunjavanju nečijih očekivanja.