Dejan Čavić, 1934, glumac Ateljea 212, odigrao je preko sto uloga u pozorištu, od Šekspira (Hamlet, Marko Antonije, Oberon…) do Pintera (Mik, Tedi, Ričard, Džejms…) između kojih je mnoštvo raznovrsnih uloga – Renc, Šarena lopta, Torkar; Marik, Pobuna na Kejnu, Vouk; Van Dorn, Mladost pred sudom, Timajer; Marsel, Afera, Kozak; Ti, Ruža vetrova, Matić; Marko Antonije, Julije Cezar, Verih i Voskovec; Žak Ru, Mara-Sad, Vajs; Ritmajster, Priče iz bečke šume, Horvat; Radž, Sledeći put ću vam to otpevati, Sanders; Soul, Veza, Gelber; Boško, Kamen za pod glavu, Novković; Tužilac, Optuženi PeraTodorović, Mihiz; Kurta, Čarlama, Al. Popović; Veler/Herbert, Duplo vezano, Koburn i Anderson; On, Ludilo udvoje, Jonesko… Igrao je najviše u Ateljeu 212, a na početku karijere u dva sarajevska pozorišta, Narodnom i Kamernom. Odigrao je preko dvadeset uloga na filmu, u TV dramama i serijama i preko tri stotine uloga u radio dramama. Režirao je Pintera, Joneska i Mrožeka u pozorištu i dva desetak radio drama na programima Radio Beograda. Preveo je preko trideset drama, od Kažnjenog bratoubistva, anonimne verzije Hamleta iz XVIII veka i mnogo savremenih drama, do Pintera: Rođendan, Revija, Tišina, Patuljci. Objavio je četiri knjige: Upotreba glasa (Altera, 2009), Predstava pozorišta (Albatros Plus, 2011), Snohvati (Albatros Plus, 2014), Urbana glumačka moderna (Albatros Plus, 2016). Objavljivao je članke i eseje u novinama i časopisima. Bavio se pedagogijom: profesor glume i dikcije na Akademiji umetnosti BK. Vodio je pozorište: operativni direktor, pomoćnik upravnika, v.d. upravnika Ateljea 212. Nagrade: Vanredna Sterijina nagrada za kulturu scenskog govora, Povelja i Plaketa Radio Beograda, Plaketa grada Beograda…