Da li ste se ikada suočili s kreativnom blokadom? Da li ste poželeli da imate bolje ideje? Da li ste nezadovoljni količinom kreativnih inovacija u vašoj kompaniji ili biznisu koji vodite? Da li imate utisak da čujete od kolega konstantno iste, predvidive ideje? A da li ste nekada udahnuli svež vazduh, ugledali dnevnu svetlost i nešto pojeli u sred radnog dana?
Ako ste na bar jedno od ovih pitanja odgovorili sa DA, nastavite sa čitanjem knjige koja vam je u rukama.
Smisliti originalne i vredne ideje opipljiva je veština koju svako može da savlada!
„Kako da dođete do moćnih ideja“ demistifikuje kreativnost i naoružava vas novim sistemom za generisanje originalnih i dragocenih, koje prave osetnu razliku.
Dejv Birs, dugogodišnji kreativni direktor nekih od najvećih i najboljih marketinških agencija u Velikoj Britaniji, usmerava vas kako da rešite problem, kako da podstaknete svoje razmišljanje, kako da prodate ideju, kako da izgradite podršku za nju i kako da inspirišete druge na sjajne ideje. Dokazuje da svaka organizacija i bilo koji pojedinac ili odeljenje unutar organizacije može da stvori plodno okruženje za zanimljive ideje.