Ljubavni susret dvoje poznatih umetnika događa se u doba korone i pretnje svetskim ratom. To je priča o ženi i njenoj neugašenoj potrebi da se igra – na svakom uzrastu i u svakoj prilici. Biljana Willimon, kao autorka, ali i kao ličnost iz ove knjige, ne zaljubljuje se u junaka neke druge knjige, već u svog kolegu pisca, Frederika Begbedea. Enfant terrible francuske kulturne scene – književnik, televizijski stvaralac, kritičar, kolumnista, di-džej i majstor za advertajzing... dorastao je i izazovan partner za našu intrigantnu multimedijalnu umetnicu. Pred čitaocima nastaje jedna nova verzija Žene i njene igračke – pozorišne i filmske priče koju je svojevremeno ovekovečila mitska Eva, Brižit Bardo.
Biljana Willimon se ne igra samo sopstvenim i Begbedeovim egom. Igra se bojama, ukusima i mirisima. Igra se Parizom i Beogradom. Igra se Srbijom i Francuskom. Igra se vlašću i politikom. Igra se svojim zrelim godinama, strepnjama, opsesijama, strastima i željama. Mačuje se s Begbedeom rečima, nudeći mu zalogaj rajske jabuke, po cenu izgnanstva iz raja samozaražavanja. I sve to krajnje duhovito, pa je za mene lično, Biljanin život s Begbedeom, bio moje lečenje Begbedeom i njihovom ekscentričnom literarnom vezom.
Prof. dr Neda Todorović
Biljana Willimon napravila je književno krivično delo: ukrala je život nevaljalom dečaku Frederiku Begbedeu do te mere, da sam sigurna da bi ga romantični egoista vrlo rado potpisao. A on ima vrlo razmažen i snobovski literarni ukus. Zato, draga BW, ne treba ti njegov savet – kako da ga zaboraviš. Nastavi da pišeš i da ga voliš.
Duška Jovanić, novinarka, scenaristkinja i spisateljica